וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה הטיפים הכי קלים ופשוטים לעור פנים בריא וזוהר

9.4.2018 / 8:12

כדי לעשות סדר ולהבין מהי שגרת טיפוח נכונה, פגשנו שלוש נשים שיודעות דבר או שניים על טיפוח וביוטי - הדוגמנית והשחקנית נועם פרוסט, אמה הדוגמנית ואשת הטלוויזיה ענת בירן פרוסט ומומחית הביוטי והאנטיאייג'ינג של LANCOME, קרן שפר. צפו

צילום מסך

כבר שנים שתחום האנטיאייג'ינג הוא אחד הנושאים החמים ביותר בעולם הביוטי, זה שלא מפסיק לנסות להאט את סימני הגיל ולשמור על עור הפנים שלנו מפני פגעי הסביבה. לפעמים קל ללכת לאיבוד בין המוצרים, הטיפים והטיפולים השונים. כדי לעשות סדר ולהבין מהי שגרת טיפוח נכונה, כזו שתשמר את המראה הבריא והרענן לשנים ארוכות ותהיה נוחה ואיכותית, פגשנו שלוש נשים שיודעות דבר או שניים על טיפוח וביוטי - הדוגמנית והשחקנית נועם פרוסט, אמה הדוגמנית ואשת הטלוויזיה ענת בירן פרוסט ומומחית הביוטי והאנטיאייג'ינג של LANCOME, קרן שפר.

הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים על נשות משפחת פרוסט הוא העובדה ששתיהן נהנות מעור פנים קורן ובריא. נועם אמנם רק בשנות העשרים לחייה, אבל היא מיישמת את הטיפים של אמה לטיפוח עור הפנים כבר מגיל צעיר. "אני באה מבית של טיפוח", מספרת נועם, "בית של נשים שמצטלמות, שאכפת להן".

"הסוד הוא להתחיל בגיל מאוד מאוד צעיר", מוסיפה ענת, "טיפוח כחלק מהחיים". הטיפ הכי חשוב שהיא נותנת הוא לעולם לא ללכת לישון עם איפור.

הטיפ הראשון שמעניקה קרן שפר, מומחית הביוטי והאנטיאייג'ינג של LANCOME, הוא לא ללכת לישון כשיש לך שאריות איפור על הפנים. אמנם כולנו מכירות בחשיבות של הסרת האיפור לפני השינה, אבל מסתבר שהדבר תורם גם לאיך שהאיפור שלנו ייראה גם ביום למחרת. "זה פשוט נזק לעור", אומרת קרן, "גם האיפור נראה הרבה יותר טוב כאשר אנחנו מלחחות את העור ומנקות אותו, זה הולך ביחד".

נועם פרוסט. ראובן קסטרו
"אני באה מבית של טיפוח". נועם פרוסט/ראובן קסטרו

הטיפ השני הוא לא להעמיס על עור הפנים ולשמור על שגרה קלה ונוחה. "זה מתחיל אצלי מבפנים - תזונה בריאה, לא לאכול דברים מטוגנים, לישון טוב", מספרת נועם, "אימא תמיד אמרה לי להיות עדינה עם העור שלי ולנקות אותו".

"KEEP IT SIMPLE AND STUPID", מוסיפה בירן פרוסט טיפ משלה. צרי שגרת טיפוח קלה, נוחה ומהירה, כזו שמתחילה מגיל צעיר ומתפתחת לפי צרכי הגיל ומצב העור, ובעיקר כזו שלא מכבידה על הפנים עם אינספור מוצרים.
אחרי שנוצר הבסיס הנכון, כל אישה ואישה צריכה ליצור לעצמה שגרת טיפוח אישית ואיכותית שתעזור לה לשמור על עור הפנים ותהפוך לחלק מחיי היום-יום, כדי לשמר את מראה העור לאורך זמן. "הטיפ הכי טוב הוא לאבחן את העור בצורה מקצועית", אומרת קרן, "זה לא עניין של גיל, זה עניין של מצב עור".

מישהי עם עור יבש למשל זקוקה ללחות אינטנסיבית וטיפול שונה ממישהי שהעור שלה שמנוני והופך למבריק בתוך כמה שעות. מכאן שמוצר טיפוח שמתאים למישהי אחת לא בהכרח יביא לאותן התוצאות אצל מישהי אחרת. כך שבפעם הבאה שאתן עומדות מבולבלות מול מדף מוצרי הטיפוח, הדבר הטוב ביותר עבורכן יהיה לפנות לאחת מיועצות היופי או למומחית שתדע לאבחן מה העור שלכן דורש - האם זהו קרם אנטיאייג'ינג, סרום או אולי כל מה שאתן צריכות הוא קרם עיניים, כדי שתקומו בכל בוקר עם עור פנים חלק, רענן ובריא ותוכלו לשמור עליו כך למשך שנים ארוכות.

ג'ני דנסון בשיתוף לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully