וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש פעולות יומיומיות פשוטות שיעזרו לך להאט את סימני הזמן

8.4.2018 / 8:09

לא משנה אם את בשנות ה-20 לחייך או בת 40 פלוס, קמטים לא צריכים להבהיל אותך, הם רק מסמנים את הזמן שבו את צריכה להגיב למצב המשתנה. בעזרת הצעדים הנכונים תוכלי לעכב את סימני הזדקנות העור, לתת לפנים מראה קורן וצעיר לאורך זמן ולטשטש קמטוטים וסימני גיל קיימים

אישה מנקה איפור מהפנים. ShutterStock
בעזרת הצעדים הנכונים תוכלי לעכב את הזדקנות העור/ShutterStock

הגיל בו מתגלים סימני ההזדקנות הראשונים משתנה מאחת לאחת, חלקנו יכולות להגיע לסוף שנות ה-40 כשמופיעים קמטים מסביב לעיניים ולשפתיים, בעוד אחרות מתחילות לראות רפיון קל כבר בתחילת שנות ה-20. משום מה הם תמיד מתגלים במקרה, כשאנחנו נעמדות פתאום מול מראה מגדילה במיוחד, בוחנות את האיפור במראה של הרכב לפני נסיעה או נתקלות בתאורה בהירה במיוחד בחדר הלבשה.

קמטים מסמנים את הזמן שבו את צריכה להתאים את סגנון החיים ושגרת הטיפוח למצב המשתנה. הנה חמישה אתגרים שעומדים בפנייך, יחד עם דרכי התמודדות עמם.

סרום אדוונס ג'ניפיק של לנקום. יחצ,
סרום ג'ניפיק של לנקום/יחצ

1. האתגר: הגנה מהשמש

במדינה שטופת שמש גם יציאה של כמה דקות לרחוב יכולה להצטבר לנזק משמעותי ולזרז את הזדקנות העור.

הפתרון: למרוח קרם הגנה או קרם לחות עם מקדם הגנה, תמיד. אל תשמרי קרם לחות עם מקדם הגנה לימים בהם את הולכת לים. חובה להקפיד על מריחת קרם לחות עם מקדם הגנה כמו הידרה זן SPF30 של לנקום, בכל יום, לא משנה אם את מתכננת לבלות את היום בשמש או במשרד ממוזג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הידרה זן SPF30 של לנקום. לנקום,
פיתרון מצוין להגנה מהשמש. הידרה זן SPF30 של לנקום/לנקום

2. האתגר: קמטוטים סביב העיניים

השנים הופכות את עורך ליבש יותר, והוא הופך לפחות אלסטי וזוהר. העיניים הן הראשונות להסגיר את סימני הגיל ועם הזמן מופיעים סביבן קמטוטים קטנים.

הפתרון: התחילי להשתמש בסרום עיניים, ועכשיו. המרכיבים הפעילים בסרום עובדים לשיפור הסימנים העיקריים של הזדקנות עור הפנים: מרקם העור, טיפול ביובש, הידוק ומיצוק העור, שמירה על אלסטיות העור וטיפול אקטיבי בסימני גיל ראשונים כמו קמטים וקמטוטים.

סרום אדוונס ג'ניפיק של לנקום. יחצ,
סרום ג'ניפיק לייט פרל של לנקום/יחצ

3. האתגר: הופעת עיגולים שחורים מתחת לעיניים

עיגולים שחורים שצצים סביב העיניים הם בעיה אסתטית מטרידה, אבל כזו שאפשר להתמודד איתה עם שינוי קטן.

הפתרון: שני את ההרגלים שלך והפכי את סדר היום שלך למרווח יותר ונסי לישון יותר ככל שהשגרה מתירה לך. כאשר את בוחרת קרם עיניים או סרום עיניים, הקפידי להשתמש מוצר המכיל קפאין אשר ידוע ביכולתו לטשטש מראה "שקיות" מתחת לעיניים, והקדישי מספר דקות לעיסוי הקרם אל תוך העור כדי להמריץ את הדם ולהפחית נפיחות.

אישה ישנה במיטה. ShutterStock
שינה טובה מסייעת גם לעור הפנים/ShutterStock

4. האתגר: סדר יום עמוס

אוקיי, אז בקשר לסעיף הקודם, העבודה, המשפחה ובכלל החיים לא ממש מאפשרים לך לנוח. מה בכל זאת אפשר לעשות?

הפתרון: תשתי יותר מים. כולנו מודעות לחשיבות של שתיית מים, הם לא רק בריאים ומנקים את הגוף מרעלים, מים מרווים את עור הפנים מבפנים ונותנים לו מראה בריא וקורן יותר. חשוב שתדעי שמחסור בנוזלים יכול לגרום לעור שלך להראות יבש ועייף, ואפילו לגרום להיווצרות מהירה יותר של קמטים חדשים. את יכולה גם לנסות מסיכת לילה מסדרת הידרה זן של לנקום, זו מסיכת סרום לחות ללילה להפגת מתחים שעוזרת לעור להראות בריא יותר ומלא חיים - כמו אחרי שנת לילה טובה.

הידרה זן של לנקום. לנקום,
יכול לגרום לעור שלך להראות יבש ועייף. הידרה זן של לנקום/לנקום

5. האתגר: להתאים את קרם הלחות לגיל שלך

כבר שנים שאת משתמשת באותו קרם הלחות ונראית נהדר, אך פתאום את שמה לב שהעור מרגיש יבש יותר ומראה סימני גיל ראשונים.

הפתרון: התקדמי לקרם לחות מתאים. יכול להיות שקרם הלחות שלך כבר לא מספק את הצרכים החדשים של העור שלך. חברות הקוסמטיקה מוציאות סדרות ייעודיות המטפלות בסימני הזדקנות בכל טווח גילאים וחשוב לבחור את הקרם המתאים שייתן לך את התוצאות הטובות ביותר. זה לא אומר שאת צריכה לבחור בקרם כבד שמתאים לעור פנים מבוגר כבר בקמט הראשון, אלא לבחור בסדרה שמתאימה לך - לסוג העור, לגיל ולאורח החיים. התאמה נכונה תוביל לתוצאות יעילות יותר.

סדרת ג'ניפיק של לנקום. יחצ,
סדרת ג'ניפיק של לנקום מסייעת לטיפול בסימני גיל ראשונים/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully