וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם את מתחת לגיל 35 אז כנראה שזה מה שאת צריכה

30.4.2018 / 7:38

אתן חיות את הרגע, עובדות הרבה, מבלות בכל הזדמנות, נוכחות ברשתות החברתיות ורוצות הכול, כל הזמן, מבלי להתפשר. בסופו של דבר הגוף מדבר והעייפות מתחילה להיראות. כך נראים החיים העמוסים של בנות דור ה-Y, ואלו הפתרונות שיעזרו להן להישאר מטופחות באורח החיים המודרני

אתר רשמי

בווידאו: לילי קולינס בקמפיין סדרת אנרג'י דה וי של לנקום

נשות דור ה-Y חיות את הרגע, שואפות להישגיות, לוקחות על עצמן אחריות רבה, מתנהלות בין מספר גדול של פרויקטים אישיים ומקצועיים, עוקבות אחרי טרנדים, שומרות על נוכחות קבועה ברשתות החברתיות, מבלות עד השעות המוקדמות של הבוקר כאילו שאין יום עבודה גדוש מאחוריהן, ורוצות הכול, כל הזמן, מבלי להתפשר. נשים אלו, שבטווח הגילים 25-35, גדלו בעידן הידע האינסופי והטכנולוגיה המפותחת בתחום המחשבים והאינטרנט, אך הן גם מנהלות אורח חיים אינטנסיבי, מוצף, נתון ללחצים, למתח ולעייפות מתמדת. אורח חיים זה משפיע על איך שהן מרגישות ואיך שהן נראות.

עור הפנים שלך משדר אותך לסביבה. עור פנים בריא, קורן וזוהר משדר חיוניות ומשלים מראה חיצוני מחמיא, ואילו עור פנים יבש ולא מטופח גורם לך להיראות עייפה ואף מוזנחת. בשגרת הטיפוח של נשים מקומו של עור הפנים חייב להיות מרכזי, וזה נכון בכל הגילאים, כולל, כמובן, גילן של נשות דור ה-Y.

דור ה-Y הוא דור מתקדם, שוויוני, פתוח וזורם. זהו דור שגדל לתוך העידן הדיגיטלי, שילידיו משועבדים למידע ולגירויים מהירים. נשות דור ה-Y לומדות אחרת, צורכות תקשורת אחרת, מבלות אחרות ומגדלות את הילדים אחרת. השפעתן על החברה הולכת וגדלה.

נשות דור ה-Y גם עובדות אחרת, לעתים בכמה משרות ובטח שלא מעט שעות. מדד איכות החיים של ה-OECD מ-2015 מציב את ישראל כאחת המדינות שבהן עובדים הכי הרבה שעות (1,867 שעות בשנה לעובד) ואת חלק מהמציאות הזאת. אז איך אפשר לצפות שתשקיעי זמן בעצמך ובטיפוח שלך כשבסוף יום העבודה בא לך להתפרק קצת?

לילי קולינס על השטיח האדום של גלובוס הזהב, ינואר 2017. GettyImages
נשים צעירות היום רוצות הכל בלי להתפשר. לילי קולינס פני לנקום בטקס פרסי גלובוס הזהב האחרון/GettyImages

אבל לסגנון החיים המודרני יש גם מחיר. אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, הימנעות מחשיפה לשמש ומעישון, כמו גם שימוש במוצרים נכונים, עוזרות לשמור על עור פנים בריא וחיוני. כולנו יודעות את זה, אבל לפעמים קצת מתקשות ליישם. אבל גם כשכן, נשות דור ה-Y נאלצות להתמודד עם תופעות, או אתגרים חדשים שאימהותיהן לא חוו, כדי לשמור על עור פנים בריא.

על "עייפות אורבנית" (Urban Fatigue) שמעתן? תופעה המתבטאת בעייפות מתמדת הנגרמת מאורח החיים עמוס. בחירה המאפיינת נשים צעירות במילניום השלישי. עייפות זו נגרמת כשלא לוקחים פסק זמן מהעיר, לא נחים בסופי שבוע עקב עבודה או בילויים, ויוצרים עקב כך שגרה לחוצה ואינטנסיבית אשר בטווח הארוך גורמים לגוף ולנפש לעייפות. עבור בנות דור ה-Y בינג' סדרות או יציאה עם חברות היא לעתים החלופה המועדפת ל"ניקוי ראש", אבל היא אינה מספיקה, וצריך פעם-פעמיים בחודש "לברוח" מהעיר אל הטבע לטיול או לינה, כך לפחות גורסים חוקרים שחקרו את התופעה.

"בשנים האחרונות אנחנו מתאימים את עצמנו לאורח החיים של אותן נשים", אומרת איה מונק, מנהלת השיווק של לנקום בישראל, "מדי שנה לנקום חוקרת וסוקרת יותר ממאה אלף נשים בעולם כדי לייצר סגמנטים ולפתח מוצרים בהתאם לאורח החיים של נשות הדור. מוצרים שהם לא רק חלק מטרנד, אלא ממלאים צורך אמיתי עבור אותן נשים. זה דור שחי חיים אינטנסיביים ונתון ללחצים, דור שמנסה למקסם את היכולות בכל תחומי החיים, הן בעולם התעסוקה והן בחיים הפרטיים. הנשים, צעירות או אימהות, רוצות לחיות את החיים עד למקסימום. לעשות הכול מהכול ולהצטיין בכל התחומים".

ההתאמה באה לידי ביטוי בכמה פרמטרים - מסוג האריזה דרך המרכיבים של המוצרים ועד למרקם. אלו נשים שחיות מהר, ולכן מוצרי הטיפוח שלהן צריכים לעבוד מהר. "השקנו לפני כשנה סדרת לחות לדור ה-Y וכל המוצרים מאוד יעילים, קלים ומהירים לשימוש", אומרת מונק. "הרכיבים במוצרים אלו מרוכזים יותר, כדי לתת אפקטיביות גבוהה בשימוש יחסית קצר. גם המרקמים חדשניים: ליקוויד קר, לדוגמה, הוא קרם לחות בעל מרקם נוזלי המאפשר להשיב אנרגיה לעור שאין לו זמן לנוח, כך שניתן להתאפר מהר לאחר השימוש במוצר, בניגוד לקרם לחות רגיל - שספיגתו אורכת זמן רב יותר. כיום, אימא צעירה בת 30 צריכה לפזר את הילדים ולצאת לעבודה, ואנחנו רוצים לקצר את זמן ההתארגנות שלה".

התאמה נוספת לדור ה-Y היא שימוש במרכיבים טבעיים מעולם המזון. סדרת אנרג'י דה וי (Energie De Vie) מכילה סופר פודס, כמו צמח המליסה או זרעי קינואה שתורמים לעור. "נשות דור ה-Y משתמשות ברכיבים שמזינים את העור ומעניקים לו אנרגיה ולחות בצורה מהירה", מסכמת מונק, "הרעיון של ההתאמה לדור ה-Y הוא ליצור למוצרים שנותנים תוצאות גבוהות בזמן קצר, בצורה קלה ופשוטה למשתמשת. הכול מאוד אינטואיטיבי".

The smoothing & glow-boosting Liquid Care - טיפוח במרקם ג'ל למראה עור חלק וקורן של לנקום: 30 מ"ל – 290 שקלים. יח"צ חו"ל,
The smoothing & glow-boosting Liquid Care - טיפוח במרקם ג'ל למראה עור חלק וקורן של לנקום/יח"צ חו"ל
וואלה! NEWS בשיתוף לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully