וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש פעולות שיגרמו לך להתעורר עם עור פנים קורן בבוקר

15.4.2018 / 8:02

יצרנו עבורך חמישה שלבים בני פחות מחמש דקות, שיתנו לעור שלך את ההזנה שהוא צריך בזמן שאת ישנה. כך תבני לעצמך שגרת לילה נכונה

כמה טוב את נראית בבוקר? תלוי מה עשית ואיך טיפחת את עור הפנים רגע לפני שהלכת לישון. השילוב הנכון בין ניקיון הפנים לתכשירים שפועלים למען שימור מראה העור בזמן שאת ישנה, ייתן לעור שלך את היכולת להילחם בסימני הזמן ולהיראות טוב יותר.

כולנו מודעות לכך שחשוב להסיר איפור לפני השינה, אבל פעולה זו בלבד לא מספיקה. שגרת טיפוח לילית נכונה היא הדרך לקום בבוקר עם עור רענן ורך, כזה שנראה בריא וקורן ובעיקר מוכן ליום שיגיע.

נכון שלרובנו אין זמן או רצון להשקיע במריחה של אינספור קרמים ומסכות, ובדיוק בגלל זה יצרנו בשבילך מדריך לשגרת לילה קצרה, מדויקת ומהירה במיוחד. חמישה שלבים שבתוך פחות מחמש דקות יתנו לעור שלך את ההזנה שהוא צריך, כדי לשמור על מראה צעיר ובריא לזמן רב יותר.

שלב ראשון

הסרת איפור עמיד: אם את אוהבת להתאפר, את בטח מודעת לקושי בהסרת איפור עיניים ושפתיים עקשן. מסקרה, שפתונים ובעיקר איפור עמיד למים דורשים תכשיר ייעודי שינקה את הפנים ביסודיות. במקרה הזה שטיפת פנים מהירה עם סבון או מגבון להסרת איפור פשוט לא יספיקו. מסיר איפור בי-פסיל מיועד להסרת איפור עיניים ושפתיים באופן מידי, הוא מסיר את האיפור במהירות, ללא צורך בשפשוף אגרסיבי ומיועד גם להסרת איפור עמיד במים.

אופן השימוש: לנער את הבקבוק ולהסיר איפור עקשן בצמר גפן.

השקעה של: בין דקה לדקה וחצי.

מסיר איפור ביספיל של לנקום. יחצ,
מסיר איפור ביפסיל מיועד להסרת איפור עיניים ושפתיים באופן מידי/יחצ

שלב שני

ניקוי העור: הסרת האיפור חשובה אבל לא מנקה ומרעננת את הפנים בצורה יסודית. במהלך היום עור הפנים שלנו חשוף לאינספור גורמים כמו אבק, פיח, לכלוך וזיהום אוויר, ולכן חשוב להקפיד על ניקיון יסודי יותר, שמסיר ביעילות כל שארית של לכלוך או איפור ומאפשר לנקבוביות לקלוט בצורה יעילה תכשירי טיפוח. המשיכי את פעולת הניקוי עם מוס שהוא קצף ניקוי במרקם רך, המנקה את הפנים ביסודיות ומותיר אותן עם תחושה רכה, נקייה ורעננה.

אופן השימוש: להרטיב את העור, להקציף ולשטוף במים.

השקעה של: דקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מוס של לנקום. יחצ,
מוס אקלה של לנקום/יחצ

שלב שלישי

טיפול אינטנסיבי: עכשיו, כשהעור שלך נקי, הוא מוכן לספוג אליו תכשירים שיטפלו בו במהלך הלילה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי סרום שחודר את השכבות העליונות של העור. הסרום מכיל ריכוז גבוה במיוחד של מרכיבים פעילים שמרווים את העור ומתקנים אותו מבפנים.

סרום אדוונסד ג'ניפיק של לנקום הוא הכוכב של משפחת ג'ניפיק. הוא הוכיח באופן מדעי את יעילותו בשיפור סימני הזדקנות ספציפיים: חמישה סימנים ויזואליים שמשפיעים על מראה עור צעיר כמו קמטוטים, קמטים עמוקים, זוהר, בהירות ואחידות גוון העור, וכן סימנים תחושתיים כמו מרקם העור, גמישות, אלסטיות, מיצוק ויובש.

אופן השימוש: לא מספיקה טיפה אחת. יש לטפטף 2-3 טיפות ולעסות על הפנים. הטפטפת הייחודית נטענת מעצמה ו-2-3 טיפות של סרום מעניקות קרוב ל40% מרכיבים פעילים.

השקעה של: פחות מדקה.

ג'ניפיק של לנקום. יחצ,
סרום אדוונסד ג'ניפיק של לנקום הוא הכוכב של משפחת ג'ניפיק/יחצ

שלב רביעי

הזנה: בשונה מהקרם שלך שעשיר במרכיבי הגנה שונים, קרם הלילה נועד כדי להזין את העור בצורה אקטיבית בזמן שאת ישנה. קרם אנטי אייג'ינג ויזיונר ללילה של לנקום שואב השראה ממסכות היופי, שמהוות חלק משגרת הטיפוח של הנשים האסייתיות. הוא בעל מרקם חדשני עם תכונות הזנה של שמן ופורמולה, שעוזרות להגביר את יכולת ההתאוששות של העור. זהו קרם לילה מזין במיוחד שעוזר בהפחתת סימני עייפות שמצטברים במשך היום, כדי שתקומי רעננה, עם עור חלק, רך וגמיש יותר.

אופן השימוש: לעסות על עור הפנים.

השקעה של: פחות מחצי מדקה.

לנקום ויזיונר לילה. יחצ לנקום,
ג'ל עם תכונות הזנה של שמן ופורמולה שעוזרת להגביר את יכולת ההתאוששות של העור. קרם אנטי אייג'ינג ויזיונר ללילה של לנקום/יחצ לנקום

שלב חמישי

טיפול נקודתי: העור סביב העיניים הוא העדין ביותר בפנים והראשון שמסגיר מחסור בשעות שינה או בילוי של שעות מול המחשב, לכן חשוב לטפל בו בקרם מיוחד שירווה את האזור ויתקן את סימני העייפות. הקרם מעכב הופעה של קמטוטים נוספים בצידי העיניים ויכול לטשטש גם את העקבות של יום מעייף במיוחד.

אופן השימוש: לעסות על העור בתנועות טפיחה לצדי העיניים ומתחת להן.

השקעה של: פחות מחצי דקה.

לילה טוב.

ויזיונר של לנקום. יחצ,
מטפל בכהויות מתחת לעיניים, בנפיחות ובקמטוטים בעזרת טכנולוגיה חדשנית בשם Hydra Blur. קרם העיניים מסדרת ויז'יונר/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully